El Museu Can Framis acull La casa de la trobada amb l’altre
La casa de la trobada amb l’altre és una instal·lació d’ Arquitecturas Afectivas ubicada al pati del Museu Can Framis coincidint amb la Capitalitat… Més →
El passat 13 d’octubre va tenir lloc la jornada de reflexió ‘D-Generades, repensant moda i disseny’ on es va dur a debat el paper de la indumentària i la moda en l’articulació dels estereotips de gènere al llarg de la història i fins avui.

A la jornada, organitzada conjuntament per BAU, Centre Universitari de Disseny i el Museu del Disseny de Barcelona, van participar ponents de diferents àmbits com Palomo Spain, Bel Olid, Pol Galofre, Mara Martínez, Sílvia Ventosa, Sílvia Rosés i Marta Segarra que van abordar diferents qüestions al voltant del binarisme de gènere, els estereotips, les identitats al llarg de la història de la moda i la pregunta: és possible una moda ‘agènere’?
També es va convidar al dissenyador Roberto Piqueras, les dissenyadores Elisabet Carlota i Elisenda Oms i a la periodista Laura Sangrà.
Si no vàreu poder assistir-hi o bé seguir-ho en streaming, ara teniu una segona oportunitat a través del canal de youtube del Museu del Disseny.