El Museu Can Framis acull La casa de la trobada amb l’altre
La casa de la trobada amb l’altre és una instal·lació d’ Arquitecturas Afectivas ubicada al pati del Museu Can Framis coincidint amb la Capitalitat… Més →
El lloc de negocis que uneix coworking, incubadora i mentoring B-Combinator inicia aquesta tardor un seguit d’entrevistes en línia per a abordar l’experiència d’emprenedors que, començant de zero, han aconseguit vendre les seves empreses. Com ho van aconseguir? On van trobar la inspiració per a ser constants i fer créixer les seves empreses durant molts anys de treball? Com va ser travessar el procés enmig d’una pandèmia? Només hi ha una manera de saber-ho i és seguint les xerrades que van començar a principis d’octubre i que aquest dijous 22 d’octubre de 17.00 a 18.00 (CEST) continuen amb Erik Brieva.

Erik Brieva és un emprenedor en sèrie que ha co fundat i dirigit diferents empreses, 4 d’elles venudes a multinacionals, sent Strands la més recent. En paral·lel, és fundador de Bcombinator, President de la comissió d’emprenedors del 22@network, membre de la junta de EO i moltes coses més.
Escolta el seu testimoni i inspira’t! L’esdeveniment és gratuït, només t’has de registra’t a través del següent enllaç.