El Museu Can Framis acull La casa de la trobada amb l’altre
La casa de la trobada amb l’altre és una instal·lació d’ Arquitecturas Afectivas ubicada al pati del Museu Can Framis coincidint amb la Capitalitat… Més →
Nova temporada de B-Talks a Bcombinator! Tornen els casos d’emprenedors que han aconseguit vendre les seves empreses. En aquesta ocasió, l’11 de febrer a les 17h Edgar Vicente, un jove emprenedor i Co-Founder de DiHola, parlarà de com, amb vint-i-un anys, va vendre la seva primera empresa sense haver monetitzat.
La startup barcelonina va néixer amb la finalitat d’eliminar les targetes de visita en àmbits professionals i de networking. Per a això, van crear un algoritme propi que, mitjançant un software, permetia fer intercanvi de dades tan sols apropant dos mòbils. Malgrat que no van arribar a obtenir beneficis de la seva idea, tres anys després del llançament, Edgar Vicente i els altres dos fundadors de DiHola, van vendre la seva tecnologia a la companyia barcelonina Social Labs, especialitzada en desenvolupament de software.

No us perdeu aquest testimoni tan inspirador, registreu en aquest enllaç per assistir a la primera B-Talk de l’any.